SWEATERS / GATE

decembra 31, 2015



Keď sa prvý krát objavili na oknách kvety z mrazu, začala som hľadať niečo teplé a pohodlné, niečo štýlové a pritom pletené. Aby ma to proste vonku zahrialo. Lenže keď som objavila starý sveter, jeden jediný v mojom šatníku tak som si povedala, že je načase niečo s tým robiť. A tak som sa obliekla do menej teplých veci a vyrazila do ulíc nášho mesta. Zima bola neskutočná, mráz ma štípal do líc, nos som mala červený ako keby som vypila liter alkoholu a nohy som si už ani necítila. Keď som sa zrazu znova ocitla pri Gate, áno znova ale čo sa čudujete keď okrem Gate a Takka tu nenájdete nič. A tak som vošla dnu, to krásne teplo ma zohrialo a moje mozgové bunky mohli znova premýšľať čo s tou zimou. Ako sa vlastne na ňu vyzbrojím. A tak keď som blúdila medzi regálmi som zbadala tieto krásne tri svetríky, ktoré ma krásne zohriali. Rúžový som si vybrala preto lebo som chcela niečo nezvyčajné, plus ten rozporok na boku ma dostal. Vezmete si rifle a budete vyzerať neodolateľne. Ďalší strieborný sa mi páčil pretože milujem striebornú ale tie flitre boli proste znakom elegancie. No a posledný biely, len obyčajný pletený svetrík ktorý krásne nakombinujete s hoci čím. Milujem ich a viem že zima vďaka ním už nebude len chladná a plná filmov, čajou a deky ale aj mrázu, smiechu vonku s deťmi a behania po vonku.
Učarovali aj Vám nejaké svetre? Alebo máte doma už svojich favoritov? Nakujete v Gate alebo som len jediný maniak s blogsféry?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe