SHIRT / GATE

decembra 30, 2015



Vraj nutnosťou ženy je mať košeľu v šatníku. V mojom prípade to nebolo tak, preto som sa rozhodla že tento MUST HAVE kúsok si musím zaobstarať aj ja. Nenapadalo ma kde asi taký kúsok zoženiem, keďže nenakupujem cez internet pre nedostatok financii. A tak som sa teda vybarala do GATE a boli tam. Dve krásne jednoduché košele, ktoré sa dajú kombinovať s hocičím. Spočiatku som však siahla po károvanej, červenej košeli ale nevedela by som ju asi využiť a tak som sa opäť vrátila ku klasickým bielym, čistým košeliam. Jediný problém bol že boli priesvitné. No aj napriek tomu som siahla po bielej košeli a jej sestre modrej. Ich rafinovanosť gombíkov som zbožňovala od prvého momentu. A tak malí kúsok neba skončil opäť v mojom šatníku a ja sa nemôžem dočkať na ich kombinácie.
Radi nakupujete v Gate? Máte aj vy už tento Must Have kúsok alebo ešte stále váhate?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe