AKO DOPLŇUJEM KOLAGÉN?

júla 12, 2022




 Ahojte Glam rodinka.


Veľa z Vás to vie ale som mama 5 detí a verte tomu že pri toľkoých deťoch nabeháte niekoľko kilometrov a keď Vám kĺby nefungujú ako majú tak je to potom ťasžšie. Preto som sa začala viac zaujímať o vitamíny a minerály a ako ich doplniť. No a dostala som sa aj ku Collagenu. Áno teraz je okolo toho veľký bum, tak ako aj okolo CBD ale ja som sa začala o to zaujímať hlavne pre moje zdravie. 

Neviem či ste to vedeli ale od 25 roka života sa tvorba kolagénu spomaľuje, a po 40 sa úplne zastaví. Preto je dobre ho dopĺňať a veľmi ma prekvapilo keď ma oslovila firma J&D Special oslovila na spoluprácu. Práve táto firma ponúka kolagén a dokonca s pridanými Vitamínmi. Nádete tam napr Vit. D 3 a Vit. C, ktoré sú potrebné tak isto na imunitu, správne fungovanie väzív a podobne. Kolagén totiž potrebujeme nie len na kĺby a väzy ale aj pleť, pokožku, zuby a mnoho ďalšieho. Je veľkou výhodou a plusom pre Vás ak kolagén dopĺňate nie len z vonku cez krémy ale aj vnútra. 

Mne osobne došli dve fľaštičky tohto kolagénu, a jedna fľaštička Vám vydrží na 33dní. Každé ráno po raňajkách si vypijem svojích 15ml, ktoré si odmieriam pomocou odmerky, ktorú som k tomu dostala a vola môj kolagén je na deň doplnení. Je to veľmi jednoduché a keďže je to dokonca tekutý kolagén tak sa rýchlejšie vstrebe. Má výraznú červenú farbu a trošku kyslejšiu chuť. Ale keď ho budete piť pravidelne tak si na tu chuť veľmi rýchlo zvyknete. 

Čo som zatiaľ spozorovala je že mi tak nepraskajú kosti alebo teda väzy keď cvičím a dokonca ma aj pri cvičené menej bolia. Áno aj pri behaní za deťmi či okolo domácnosti. 

MÁTE SKÚSENOSTI S KOLAGÉNOM? UŽÍVATE NEJAKÝ MOMENTÁLNE? 



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe