AKO ZVLÁDAM HORÚCE DNI?

júla 22, 2022

  


Ahojte Glam rodinka. 

Tieto horúce dni mi dávajú poriadne zabrať. Neviem ako vy, ale ja som veľmi unavená. Zatiaľ čo pominulé roky som milovala teplo a teplé dni, tak tohto roku mi tieto horúce dni davajú zabrať. V poslednom čase nehľadám nič iné na oblečenie ako sú šaty. Samozrejme že by to mali byť šaty s príjemného materiálu, ktorý veľmi nezahreje ale skôr osvieži. Preto som bola aj nadšená, keď som v Takku boli moje vysnívané šaty v akcii-akcii. Pôvodne mali šaty stať 29,99€ ale keď som ich zbadala že ich cena je v akcii za 19,99€ tak som ich hneď vzala, lenže pri pokladni mi povedala predavačka že majú ešte akciu a preto šaty stáli nakoniec len 9,99€. Takže som mega ušetrila. Tieto šaty sú s krásnych farieb a príjemného materiálu. Jedno čo som však musela dodať bol opasok, aby som si na očko vytvarovala pás. K tomu ešte espadrilky a slamená kabelka a môj letný outfit na vybavovanie dokladov bol hotový. A ak Vás teda zaujíma prečo som vybavovala nové doklady, tak sa pridajte na môj youtube kanál a sledujte moje vlogy. 

AKO ZNÁŠATE TIETO HORÚCE DNI? NOSÍTE SKÔR ŠATY ALEBO KRAŤASY?

OOTD: DRESS: TAKKO
SHOES: CCC
BAG: BONPRIX









You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe