FLOWERS DRESS

júla 06, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 

Konečne máme vonku teplo a mne sa s teplom spájajú šaty a sukne. Teda, zhruba pred troma rokmi som bola jedna s tých žien, ktorá nosila neustále len nohavice, potila sa v tom ako blázen, pretože hlavné bolo zakryť brucho. No teraz posledné roky si to teplo mega užívam, uvedomujem si že po 5 deťoch sa nemám začo hambiť a že dokonca mám dobrú postavu po toľkých deťoch ale čo je hlavné že v tom teple nohavice nie sú najlepšia voľba. Preto som bola neskutočne šťastná keď som si šla pre svoje dlho vytúžené šaty do Takka a div sa svete mali ich zlacnené a k tomu prebiehala ešte aj akcia na šaty. Takže z akcie bola ešte akcia a moje šaty stále ešte menej než som myslela. Preto vlastne v mojom košíku skončili aj tieto krásne kvietkované šaty, pretože tie farby mi hneď udreli do očí. Navyše odhalené ramená sú na leto ideálne. K tomu všetkému ak by ste nevedeli tak kvetovaný vzor je momentálne veľmi trendy. No a ako inak doplniť tieto letné šaty, než inými letnými kúskami? Preto som opäť zvolila svoj mega veľký klobúk z CCC spolu s espadrilkami, kabelkou z Bonprixu a opaskom z Gate. 

MÁTE NEJAKÉ LETNÉ ŠATY? ČO VY A KVETY? 


OOTD: HAT, SHOES: CCC
DRESS: TAKKO
BELT: GATE










You Might Also Like

2 comments

  1. Vybrala sis krásně :) v létě jsem často na tenise - oblíbila jsem si tenisové sukně, které se dají nosit nejen na sport. Nemusím se bát, když foukne vítr, protože mají zespod kraťasy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V mojom šatníku zúfalo šaty a sukne chýbajú. Chcela by som to tento rok napraviť. :) Tvoje šaty sú skutočne nádherné, presne po takomto kúsku pátram. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe