ACCESORIES / GATE

januára 04, 2016

Keď som si uvedomila že nemám vlastne žiadne šperky, ktoré by som mohla kombinovať k outfitom tak ma napadlo ako to zmením. A tak som sa rozhodla že podniknem malí výlet do obchodov. Keďže v našom mestečku jediné obchody na to vhodné sú GATE A TAKKO tak moja voľba bola jasná. Len čo som vošla do obchodov hľadala som niečo elegantné a niečo extravagantné, niečo čo sa bude dať ľahko skombinovať či už so svetrami alebo košeľami. A nakoniec sa moja ruka natiahla pre tieto dve krásne kúsky.
Prvý kúsok bol jasný pretože som chcela niečo zlaté, extravagatné, niečo čo si len tak niekto nekúpi. Prepletené zlaté kolieska, z nehladkej textúry bol úplne jasný. Vedela som že toto je to práve čo sa bude hodiť k mojej extravagantnej povahe. Krásny náhrdelník, ktorý zdôrazní môj štíhli a dlhý krk. Ostala som milo prekvapená keď naň bola ešte dokonca zľava a tak som vedela že to je znamenie že musí byť môj.
Keď moje oči znova putovali po tom stojane v hlave mi premietalo že nesmiem zabudnúť na niečo elegantné, niečo čo zvýrazni moju ženskú. jemnú a romantickú stránku. Keď som zrazu otočila stojan zbadala som svoj krásny blízkavi  sen. Niečo mi vravelo že toto je to pravé, že tento kúsok ukáže že viem byť aj dáma. A znova som ostala očarená lebo aj tento kúsok bol v zľave.
Pozrela som teda do ruky na svoje kúsky a zrazu som si všimla svoju vychudnuté prsty, bez akej koľvek elegancie, šmrcu a trendu. Preto som rýchlo premýšľala čo s tým len urobím a tak som siahla po krásnych 5 prsteňoch, ktoré sú aj matné aj lesklé. Daju sa krásne kombinovať a moje prsty konečne nebudú vyzerať ako hrable do poľa.
Tak čo páčia sa Vám moje nové kúsky? Zvolili by ste rovnakú voľbu alebo ste s iného cesta? Máte radi Gate?
 


 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe