LIPSTICKS AND LIP PENCILS/ MAYBELLINE, RIMMEL AND ESSENCE

januára 28, 2016


Keďže toto obdobie je obdobím nude pier tak ani ja som si nemohla nedovoliť si zaobstarať nude rúž. Našťastie na trh prišiel rúž od Rimmelu a ja som hľadala medzi nude farbami toho pravého. Nakoniec sa mi ho podarilo nájsť a hneď sme si padli do oka. Bol krásny v jednoduchom hnedom obale, s krásnou korunkou na vrchnáčiku a krásnou farbou vo vnútri. Jeho pigmentácia je neskutočná a moje pery sú úplne spokojné, pretože je krásne jemní a klzkí. Pekne sa kĺže po perách a nerozmazáva sa. K tomuto krásavcovi som však musela nájsť partáčku od ceruziek. A keď som zbadala ceruzky od Essence hneď som zaborila svoj nos do nich a hľadala mu dokonalú ženu. Netrvalo dlho a bola tam ona. Krásna štíhla ceruzka, tak isto v hnedom obale, presne s farbou ako on. Bola nádherná štíhla a krásne tešila moje pery ich kreslením a moje ruky svojou ľahkosťou a zároveň dobrým držaním. Lenže zrazu na mňa začala na mňa popiskovať červená ceruzka že aj ona chce mať domov. A keďže mi červený rúž chýbal tak som si ju teda vzala. Tiež mala neskutočnú farbu a dobre držanie tela. Lenže pri pokladni začala byť trochu smutná že nude ceruzka má partáka a ona nie. A preto som rýchlo pribehla k regálom zadívala sa na rúže a ani som sa nenazdala už mi v košíku ležal krásny červený rúž, v nádhernom červeno- striebornom obale. Keď som si ho prezrela zistila som že som našla konečne toho pravého partnera od Maybellinu. Jeho odtieň bol skutočne červený, neboli tam žiadne podtóny rúžovej alebo inej farby. Bol krásne červený ako to najčervenejšie jablko. A tak dnes už si pekne ležia v mojej zbierke rúžov a ceruziek 2 krásavci a 2 krásavice.
Tak čo aj vy milujete nude farby? Alebo dávate prednosť červenej?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe