GATE BOYFRIEND JEANS, 84, WHO

januára 19, 2016



Ak sa povie BOYFRIEND buď Vás napadne človek alebo dokonalé jeansy. V mojom prípade je to to druhé. Viem že na ich kúpu je možno neskoro, že možno tento rok už nebudú v móde no ja som im nemohla odolať. Toľko som sa ich nahľadala až som ich nakoniec našla v GATE. 70% zľavy spravili s týchto krásnych nohavíc vychytávku, ktorú som musela jednoducho mať v šatníku. Nie každé mi však sadli tak dokonale že by som ich musela mať. Trvalo mi tri dni chodenia a skúšania či sú ozaj pravé pre mňa. No keď som si ich ten tretí deň obliekla, zbadala tričko WHO a 84 bolo rozhodnuté. Veď predsa s 20€ na 9€ je božská cena. A tak som ešte siahla po tričkách za 2€ a bolo rozhodnuté. Na leto mám dokonalý outfit, ktorým vyrazím dych všetkým. Skrátka a jednoducho tieto vecičky sú moje číslo jedna pre leto 2016.
Aj vy ste podľahli zľavám? Ak áno čo u vás v šatníku momentálne obýva?
 


 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe