RIMMEL/ EYELINER

januára 21, 2016



Pri hľadaní liniek som dlho váhala či s vziať gélovú alebo obyčajnú. Lenže keď som si spomenula na tie pekné časy keď moju kapsičku na makeup obývala len obyčajná gélová linka, v tom momente táto krásavica už ležala krásne v košíku a užívala si moju spoločnosť. Bolo nám tak super že sme našli jedna druhú. Ja som bola nadšená že mám krásavicu, ktorá mi ozdobí oko a ona zase že už nebude ležať v krabičke na zaprášenom pulte. Len čo sme dorazili domov, hneď sa ponúkla že mi ukáže ako vie krásne človeka potešiť a vykúzliť dokonalé linky. Jej sľub že bude v krásnom priesvitnom obale, s korunkou na vrchnáku a štetcom ako partnerom bol splnení. Štetec bol krásny, mal ladné krivky a dokonale padol do ruky a ešte aby som nezabudla dokonale kreslil linky ako Picasso. Linka mi však sľúbila aj to že sa bude krásne kĺzať po viečku ale tu nastalo malé sklamanie, pretože sa kĺzala až priveľmi. Jej čierna elegancia však potvrdila že nie len vrchnák je čierny ale aj čierno čierne kreslí.
Takže obe sme našli niekoho, kto nám bude robiť radosť. Ja tým že ju budem používať aj napriek malým nedostatkom a ona že ju bude konečne niekto milovať a nosiť na výlety.
Máte aj vy doma takéto zlatíčko? Našli ste si tu pravú linku alebo ešte váhate?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe