MAYBELLINE, ESSENCE A EVELIN

januára 15, 2016



,,Krása je sféra estetičná; to, čo sa páči a nezištne lahodí zmyslom človeka..,,

 

 Niekedy si ľudia myslia že krása sa odráža od nášho zovňajšku. Posudzujú našu krásu podľa toho čo máme na sebe, koľko mekaupu máme na tvári, peňazí v peňaženke alebo podľa toho ako sa prezentujeme. Mnohí však zabúdame že skutočná krása sa skrýva v nás. Ku kráse si však môžeme aj pomôcť. A preto som aj sa si chcela vypomôcť a byť krásna s makeupom. Ako prvé som potrebovala nejak oživiť svoju pleť túžiacu po poriadnom spánku. Na oživenie a zafixovanie makeupu som však potrebovala primer a keďže čítam mnohé blogy o kozmetike a pozerám videá tak najlepším riešením sa mi zdal Maybelline primer. Jeho sláva a recenzie sa nemýlili. Gélová konzistencia bola naozaj gélová, žiadne rozlievanie po ruke, lesknutie po vode, proste skutočný gél. Moja pleť po ňom bola hebká, skvelá proste na dotyk. Makeup som zrazu nemusela dávať každé 3 hodiny. Naozaj mi zafixoval makeup tak neskutočne že až večer pri odličení som si vlastne uvedomila že som si jediný makeup dala ráno. 



No moja krása sa ešte neobjavila. Chcela som vyzerať ako tie krásne nalíčené ženy s instagramu. A tak som si spomenula že tie krásavice predsa svoju dokonalosť robia konturovanim. Siahla som teda na svetlý korektor v ceruzkovej forme od Eveline. Obal mal krásny čierno zlatý, korektor sa úžasne vysúval ako rúž na pery a farba? Farba bola neskutočne biela. Presne taká akú som potrebovala na rozjasnenie pleti. Doma som si pokreslila pleť s touto krásou a jemne rozpracovala beauty blendrom a bolo to. Krásne sa mi s ním pracovalo, žiadne šmuhy, moje prednosti zvýraznené a ešte aj malé nedostatky, ktoré neprekryl make-up zakryté. Aby som však nezabudla na konturovanie samotné, tak som si hľadala lacnú alternatívu tmavšieho korektora. Do oka mi padol maličký korektor v podobe rúžu. V jemnom hnedom obale sa skrýval môj tmavý korektor od Essence. Jeho pekné krivky sa úžasné držali v ruke a ešte ľahšie sa s ním pracovalo. Hneď som vedela že on musí byť môj. Na pleti mi urobil takú krásu že som len žasla. Moja krása bola konečne vidieť aj navonok. 

 

 

 Tak čo, siahate aj vy po lacných alternatívach alebo investujete do drahších? Máte radi konturovanie alebo ste sa prirodzenú krásu? 

 

 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe