MAYBELLINE/DERMACOL

januára 18, 2016


Nebolo to tak dávno keď som si priala byť dokonalá. Želala som si dokonalé vlasy, tvár, zuby, oči, postavu, oblečenie, dokonca aj makeup. Keď som si však uvedomila že nikto s nás nie je dokonalý a že nikto dokonalými nikdy nebudeme, tak som sa snažila aspoň prostredníctvom makeup dosiahnuť čoilen malú dokonalosť. K mojej dokonalosti však chýbali líčka červené ako dve jabĺčka a rozjasnená pleť, ktorá vyzerala ako rozžiarená reflektormi.

Červené líčka mi vykúzlili tieto krásne farby na ne. S prvou od Maybelline som bola nesmierne spokojná, pretože dodala líčkam jemnú červenú a zároveň prirodzenú farbu. Jemne poprášené bledé líčka sa zrazu zmenili na krásne a zdravo vyzerajúce.

Sklamaním bol však pre mňa Dermacol. Nie len že som žiarila ako pod svetlom reflektorou ale aj moje líčka žiarili. Nepočítala som s tým že highligter bude aj v lícenke. Preto nastalo sklamanie. Ak chcem lícenku tak bez lesku, proste jednoduchú matnú lícenku. Tu sa tak však nestalo. S highlighter som sklamaná však nebola. Presne splnil to čo som čakala. Takže dermacol splnil pol na pol.
Aj vy si dokonalosť predstavujete s červenými líčkami a ožiarenými lícnymi kosťami ako z reflektoru? Ale vaša dokonalosť spočíva v inom detaile?


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe