AKO SA OBLIECŤ AK STE TYP POSTAVY JABĹKO?

septembra 12, 2018

Móda je moja vášeň prakticky už od detstva. Ale ako 5 dieťa mojej mami som musela študovať to čo mi bolo nepriamo vnútené. A tak sa aspoň teraz snažím študovať módu, či už cez videa, blogy, fotky a podobne a tieto moje štúdie sa snažím odovzdať aj Vám aby ste to mali ľahšie.

Tým ľahšie myslím tak, že Vám radím čo si máte zaobstarať ak ste daný typ postavy a vďaka tomu ušetrili. No a pri tom učení Vám dnes prinášam video o tom ako sa obliecť ak ste žienka plnšých tvarov, pretože mnoho krát sa pozerám na tie krásne ženy ako sa obliekajú do ,,vriec“. Tým nechcem nikoho uraziť ale buď nosia čiernu alebo mohutné oblečenie ktoré na nich vysí a robí ich ešte širšími než sú.
Vaším must havom sú náhrdelníky. Buď si vyberte nejaké masívne alebo nech sú tenké, no je ich mnoho a pritom siahajú do dekoltu.


 Preto v tomto videu sa dozviete tipy, triky ako sa obliecť aby ste aj vy vyzerali skvelo a moderne. Takže sa rýchlo pustite do tohto videa.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe