VLOG #1 A #2 / BEŽNÝ DEŇ, NÁKUPY A INÉ STAROSTI

septembra 13, 2018



Nedávno keď som sledovala vlogy  ma napadla myšlienka, prečo by som aj ja nemohla vlogovať. Veď mám čo ukázať, a viem že mnoho ľudí ma nemá rado, lebo si myslia o mne len to najhoršie alebo si myslia že som nejaká zbohatlická mamička či dokonca mamička ktorá peniaze radšej minie na veci pre seba než na deti. A preto som sa rozhodla natáčať vlogy a ukázať Vám realitu. Že v skutočnosti nie som bohatá, namyslená, som obyčajná žena, matka ktorá sa stará momentálne o svoje 4 ratolesti a popritom natáča videá, píše články, má sny a ide si tak povediac za nimi. Preto ak ma nemáte radi a nesedím Vám tak na hneď neodcudzujte a radšej si pozrite moje vlogy a časom ma možno začnete mať radi.

 



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe