VLOG #3 A #4 | REALITA A HNEV, ÚRADY, MESTO A MOŽNÝ KONIEC

septembra 27, 2018



V poslednom čase nejak tápem a hľadám samu seba. Napadá ma toľko myšlienok čo by som mala robiť ale samozrejme že moja lenivosť je silnejšia než ja. Dokonca pri pohľade na to čo ľudia milujú sledovať na youtube ma napadá úplne sa vytratiť zo scény ako DISCOVERINGGLAM a začať odznova ako dospelá matka, ktorá bude natáčať, fotiť a písať na témy materstva. Či už by to bolo o mojom prvom tehotenstve, či druhom pôrode alebo dokonca aj o tom akými operáciami sme si už prešli s chlapcami. Napadá ma že by som fotila naše zážitky písala o nich, fotila chlapcov a ich módne kreácie, a podobne. Ale niečo vo mne bojuje a má strach, pretože začať od 0 je pre mňa už po niekoľký krát. Vy to možno neviete ale do blogosféry ma priviedla jedna významná osoba, teda bola významná pre mňa a je ňou aj do dnes hoc už tu nie je. A v tejto blogerskej sfére som prakticky od mojich 15 rokoch. Boli to pokusy a omyly a dnes rozmýšľam žeby som začala odznova, prekonala svoju lenivosť, vytiahla päty z domu, chodila do mesta za kamarátkou blogerkou a spoločne si pomohli s fotkami. Ale neviem či v tom mám pokračovať tuna alebo na novom blogu, novom youtube a novom instagrame. Je to dilema ktorú musím rozlúsknuť a prekonať konečne svoju lenivosť. Ale o tom všetko a ešte o pár veciach sa dozviete v nových vlogoch, ktoré sú z minulého týždňa a áno musela som ich znova rozdeliť na dve. Ak sa Vám teda moje vlogy páčia tak mi dajte like a odber a napíšte mi svoj názor čo si o tomto všetko myslíte, budem nesmierne rada ak už nato nebudem sama a pomôžete mi to vyriešiť.




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe