HAUL Z WISH A GATE

septembra 22, 2018

Väčšina žien ma po pôrode depresie s toho ako vyzerajú. A mňa to netrápilo, až do tohto pôrodu, keď som uvidela svoje nafuknuté brucho v zrkadle. Ono pravdu povediac, nemala som depresie do vtedy, do kedy mi ľudia nezačali hovoriť že či nečakám znova ďalšie dieťa. Od vtedy sa na seba pozerám do zrkadla a neviem pochopiť ako sa to mohlo stať. Vždy som tvrdila že nikdy nebudem mať pupek ako moja mama, či sestra. Ale teraz sa to stalo a ja mám pre sebou pivný pupok, vďaka ktorému sa nezmestím do svojho starého oblečenia. Preto u mňa začali aj depresie či pocity nespokojnosti. Až teraz po 4 pôrode som si uvedomila že nemám žiadeň určený štýl, alebo teda mám štýl, viem čo sa mi páči, čo by som chcela nosiť, čo by som chcela mať vo svojom šatníku ale vďaka môjmu pupku, tomu že som zanedbávala svoj šatník a tak trošku aj deťom nemôžem. Preto sa pomaličky dávam do poriadku aj psychicky ale aj fyzicky.
Dnes Vám preto chcem ukázať pár vecičiek ktoré som si zatiaľ zaobstarala a ako sa mi pomaly mení štýl a vkus. Jasné že som do teraz milovala bielu, čiernu, sivú a jemné nude farby. Lenže môj vkus a štýl sa nejak premenili, nejak som dospela a uvedomila som si že aj ako maminka 4 deťoch môžem vyzerať dobre a chodiť trendy oblečená. Hoc si len nakúpim veci z wish, ali, ebay a tak. Ale aj vďaka týmto maličkým a lacným veciam verím že sa pomaly premením na ľabuť. Takže prvá várka mojej premeni je tu.



 Takže takým prvým must havom, ktorý nesmie chýbať v šatníku žiadnej žene, sú klasické čierne nohavice. Ja som si vybrala skinny, keďže moje nohy sú dole chudé, stehná nabrali trochu tuku a zadok mám ako Kardashianka. Zvolila som si preto skinny z vysokým pásom, kde sa bruško krásne skrilo, zadok, stehná a nohy mi krásne vynikli. Čiernu som volila preto lebo sa proste dá nakombinovať ku každému outfitu a je proste minimalistická. Určite si ešte zaobstarám nejaké v klasickej farbe a potrhané tiež.



Ďalším kúskom je tento pruhovaný top, vďaka ktorému som si vlastne uvedomila tú želatinku na bruchu a to že musím schudnúť. Je to jednoduchý kúsok, ktorý sa dá ľahko nakombinovať, k tomu sa ešte dá nakombinovať buď ku sukni alebo k nohaviciam. Čiže buď vyzeráte elegantne alebo hipstersky, čo sa mi hrozne zapáčilo a napadlo ma to pri pohľade na môj nádherný klobúk z H&M.



 Tretím a najkrašjím kúskom je tento crop top alebo blúzka alebo nazvite to ako chcete. Keď som to videla na obrázkoch musela som to skrátka mať. Problém je však v tom že som strašne plochá. Na strede aby vynikol výstrih boli 3 švi a preto som ich rozparala a teraz čakám kedy prestanem byť konečne lenivá a zájdem ku kamoške krajčírke aby mi to upravila podľa mňa. Ale aj tak sa toho nevzdám. Je to skrátka boží elegantní kúsok, ktorý milujem a viem si ho predstaviť s hore spomenutími nohavicami, topánočkami na opätku ( ktoré som videla v GATE a určite sa po nich vrátim) a elegantnou kabelkou. Jasne že k tomu ešte nejaké tie tenučké zlaté retiazky a som tip top.



A pri poslednej veci musím povedať že som ju skrátka musela mať, teda ho musela mať. Presne tak. Tento opasok je proste trendom tejto sezóny a ja som si nemohla nechať újsť si ho nezaobstarať. Hodí sa ku mojej predstave čiernych nohavíc či kraťasov, ktoré sú natrhnuté, tričko s nápisom Metalica alebo Guns and Roses, k tomu čierne topánky na šnurovanie alebo čižmičky, opäť môj klobúk a kardigán.

Dúfam že je teda jasné že keď si niečo objednávam tak mám rovno predstavu s čím to nakombinovať a či to vôbec objednať. Dúfam teda že sa Vám začiatok mojej premeny páči.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe