MÔJ NÁKUPNÝ ZOZNAM

septembra 29, 2018



Niektorý to nazývaju wishlist, či želania, či dokonca nástenka prianí. Každý si na túto nástenku dáva to čo si praje, od dovolenky, po makeup, až po oblečenie alebo dokonca aj nejaké životné udalosti. Občas sa tieto veci menia, pretože niektoré želania sa splnia a aby sme neprestali veriť a snažiť sa, mať cieľ pridáme nové sny, nové želania na ktorých potom tvrdo pracujeme, aby sme ich dosiahli čo najskôr. A u mňa tieto želania momentálne súvisia s oblečením, lebo môj štýl a vkus sa nejak menia. Jasné že u každého sa mení vkus a štýl vekom, či udalosťou a sitáciami a ako som minule spomínala u mňa sa to zmenilo práve týmto pôrodom. Celý môj vkus sa nejak mení na elegantní ale pritom minimalistický. Aby sa však môj vkus a moje momentálne dospelé vnútorné ja mohlo prejaviť potrebujem nato zopár kúskov oblečenia. Preto práve dnes zverejňujem svoje želania alebo wishlist nato aby som mohla pracovať na ich splnení a mala ich pred očami a mala cieľ. Ak to bude pre Vás inšpiráciou tak mi vkľude napíšte aký je ten Váš wishlist, čo sa na ňou objavuje a čo je vaším hlavním cieľom?



1/ čierne sako: tak toto už potrebujem nejaký ten čas, lenže najväčší problém je že som našla dokonalé sako, ktoré krásne obopne moju postavu lenže stojí 30€, takže budem musieť asi veľa a veľa šetriť
2/ čierne roztrhané skinny jeans: čo k tomu dodať, skrátka ich musím mať lebo sú trendy a nejakým must havom v šatníku, každej maničky plus sa daju nakombinovať do mnohých outfitov
3/ čierne tepláky s nápisom: určite ste videli aspoň jeden diel Kardashianiek, a nemýlim sa ak poznáte aj Kylie, no a presne pre toto ich chcem ale aj preto lebo tepláky s nápisom sú trendy a super sa hodia na ihrisko, konečne nebudete v teplákoch vyzerať ako ,,matka“
4/ športový ruksak: ak ste sledovali americké trendy tak ste postrehli že blogerky a youtuberky nosia ruksaky, ale tak isto nosia aj oblečenie s ktorých Vám strčia pásiky s nápismi. A tento ruksak spĺňa v podstate obe.
5/ čierna bomber bunda: viem že to už ma od momentálnych trendov ďaleko ale vyzerá tak skvelo s obyčajným tričkom, nohavicami, čižmami či botaskami na platforme a k tomu ten ruksak spomenutý hore. Slintám už teraz len čo si ten celý outfit predstavím
6/ čierna koženka: je to proste kúsok, ktorý Vám nesmie chýbať na jeseň. Dá sa už dokonca skombinovať aj so sukňou a šatmi, vďaka čomu vyzeráte elegantne a sexi, a s nohavicami môžete vyzerať športovo a ležerne
7/ čierne kotníkové kožené čižmy: verte či nie ale pred 3 rokmi som sa presne takýto zbavila. Keby som vedela že sa opäť vrátia tak si ich nechám, no čo už, od dnes si 2x rozmyslím či sa niečoho zbavím
8/ korzetový opasok: keby môj chlap nosil košele tak by som ju jednu bielu vzala, prepásala týmto opaskom, obula čierne semišové čižmy, doplnila to čiernou listovou kabelkou na pracke a šla do mesta. No jo, opäť Jennerovský štýl, ale povedzme si úprimne že ich milujeme a ich trendy sú pre nás ako biblia
9/ ľadvinka: pamätám si, že keď som bola malá, zhruba keď som mala toľko čo Lukaško (6 rokov) som mala ľadvinku v rúžovo, modro, zelenej farbe. No a div sa svete tento trend sa vrátil len v krajšej podobe.
10/ čierna baretka: tak jednu mám ale ešte jedna pevnejšia by sa mi teda zišla. Hodila by sa mi aj k tomu outfitu s košeľou alebo ak by som si vzala nejaký crop top s odhalenými ramenami, skinny jeans a kotníkovými čižmami. Čo poviete? Berte to tak že je jeseň a nie leto. Je mi jasné že najlepšie by sa hodili k nejakým šatôčkam ale u nás pri 6°C vonku si na šaty netrúfam
11/ čierne legíny s bielymi pásmi na bokoch: tie pásiky tak nevidno ale verte mi sú tam. Vďaka ním vyzeráte ležérne a od kedy som vlastne otehotnela po 4x tak som nejak prepadla legínam
12/ čierne tepláky s červenými pásmi na bokoch ktoré sa rozopínajú: trend tohto leta ale pre mňa trend, ktorý sa bude niesť ešte dlho týmto svetom vďaka …. presne tak, vďaka Kardashiankam
13/ modré skinny jeans: čierne som si už kúpila a teraz je čas aj na obyčajné modré.
14/ čierne tepláky s bielymi bokmi: na týchto zbožňujem to že sú dole na gumu, pretože si ich viem úplne predstaviť ešte s nejakými opätkami ľadvinkou a košeľou či tričkom. No nádherná predstava.
15/ skinny jeans s vyvýšením pásom: tak toto potrebujem momentálne asi najviac, vďaka mojej penumatike na bruchu by mi naozaj bodli
16/ čierne kožené čižmy: vyzerajú rebelsky však? A presne o to mi ide. Ukázať aspoň trochu rebélie zo mňa.
17/ čierne silonkové čižmičky: must havom sezóny u Američaniek ale nejak som nepostrehla aby si ich obľúbili aj tu a ja ako človek, ktorý miluje zámorské trendy ich milujem

Tak a to je všetko z môjho wishlistu. Ktorý kúsok sa páči práve Vám? Aké veci sú na vašom wishliste?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe