DENNÍK BÁBÄTKA | 2. MESIAC

septembra 01, 2018



Nechce sa mi veriť že už prešli 3 mesiace od narodenia môjho drobca. V tieto posledné dni bol veľmi nedobrý a preto som nemala čas sa venovať youtube a blogu a preto som nemohla zostrihať video z denníku bábätka za 2 mesiac. Lenže prišla som na jednu metódu o ktorej Vám poviem vo videu o 3 mesiaci takže som sa zhruba na 2 hodinky mohla venovať strihaniu. Nevravím že to trvalo len tie 2 hodiny, jasne že to trvalo dlhšie. Ale 2 hodiny cez deň a potom nočná služba do 3 rána a vôla video bolo zostrihané. Jasné že som bola na druhý deň unavená ale je to konečne zostrihané a dnes už aj vonku. Takže ak chcete vedieť ako Oliček prežil svoj 2 mesiac na tomto svete tak si sadnite a zapnite si video. Želáme Vám príjemné pozeranie  ♥

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe