CROISSANT NA LAVIČKE

novembra 04, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 


Ako prežívate túto jeseň? Ja ju proste milujem. Je krásne teplo, vďaka čomu môžem o niečo dlhšie nosiť moje milované sukne a šaty. Možno Vás napadá otázka, že ako to robím. No stačia mi teplé silonky a teplejšie spodné prádlo. Aj keď je pravda, že tým teplejším spodným prádlom nemyslím termo prádlo, ale podprsenku s vypchávkami a na spodok tzv. babkyne gače, ktoré sú až do pol brucha. Totižto aby bolo jasné, tak bohužiaľ si zatiaľ nemôžem dovoliť termo prádlo, či termo punčochy, takže to takto vrstvým a trochu klamem svoje telo. Preto práve aj podľa fotky môžete vidieť že mám na sebe svoje letné šaty, ktoré som Vám predstavila u mňa na youtube v Haule z Bonprixu. Pod nimi mám silonky, ktoré sú trochu väčšie a hrubšie, vytiahnuté po pol brucha. Vďaka tomu mám zaistené aj kríže, no a veľké gate, ktoré mi kúpila mama do pôrodnice na obdobie šestonedelia. Vtedy keď som ich videla tak som sa len smiala, že či ich našla v skrini po našej babke, ale teraz som veľmi šťastná že ich mám. No a čižmy ktoré sú mi do pol stehien nesmu chýbať. K tomu som doplnila baretku, pretože som ten typ ktorý musí mať zakrytú  hlavu, pretože mám potom strašné bolesti hlavy, uší ale aj spánkov. 

Myslím si že Vám je všetkým jasné, že som mama, preto tá veľká kabelka. Dnes som v nej mala zrkadlovku, peňaženku, v ktorej občas blúdim, pretože toľko preukazov a kartičiek ste snáď ešte nevideli. Croissanty pre moje hladné vlky ale pre mňa ako rýchle raňajky. Vždy keď jem tieto lahodné croissanty z Tesca tak si pripadám ako v Paríži. Možno preto aj tá baretka sa mi k tomu hodila. Náhradný cumlík, fľašky s vodou, servítky a vlhké obrúsky. Som rada že práve v bonprixe, vynašli takúto obriu mama kabelku, ktorá je aj veľmi štýlová. A posledný kúsok tejto outfitovej skládanky bol kabát od Eriky, ktorý vy nevidíte, pretože mi v ňom bolo až príliš teplo. Tak čo hovoríte na môj letno- jesený outfit? 


NOSÍTE RADI AJ VY ŠATY V JESENI? MÁTE NEJAKÝ TYP NA DOBRÉ TERMO PRÁDLO?

OOTD: BARETTE: LONDON

DRESS, BAG: BONPRIX

BELT: SECOND HAND

BOOTS: GATE











You Might Also Like

1 comments

  1. Hezké fotky:) Letošní podzim se vydařil. Termoprádlo mám z Decathlonu a ze Sportsdirectu a jsem s ním spoko:)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe