TEDDY COAT

novembra 17, 2022



 Ahojte Glam rodinka. 


Poznáte ten pocit keď máte niečo na wishliste a ono sa Vám to splní? Proste sa to nejak dostane do vášho života? No a presne mne sa toto stalo s týmto božským Teddy Coatom, pretože v rámci spolupráce zo stránkou Manzara som si mohla niečo vybrať a od kedy prišiel tento trend, tak som hrozne túžila po takomto Teddy coat. Sprve som rozmýšľala, že si vyberiem nejaký farebný, ale predsa len tých farebných veci mám veľa. Dlho som teda rozmýšľala akú farbu teda vybrať, až vyhrala táto nude farba. Tento kabát je veľmi hrubý, má príjmný materiál a naozaj si pripadám ako medvedík, keď v tom chodím. Navyše je veľmi trendy, ľahko sa kombinuje a môžete si ho vziať na rôzne príležitosti. U nás je už poriadna zima, preto som to skombinovala takto a čierna úplne vyzdvihla túto krásnu farbu. Toto bude môj coat roka. Skrátka ak aj vy hľadáte nejaký takýto kabát, tak bežte na manzaru a nájdete tam skutočne krásne kabáty ale aj takéto Teddy Coats. 

MÁTE TEDDY COAT? BOL TO VÁŠ VYSNÍVANÝ KÚSOK? 


OOTD: TEDDY COAT: MANZARA

ROLLER: SECOND HAND

TROUSERS: BONPRIX

BOOTS: OBUJTO









You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe