VIANOČNÁ NÁLADA

novembra 28, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 


Ako ste prežívalí prvú adventnú nedeľu? U nás sa žiadna sláva teda nekonala. Musím sa priznať, že u mňa sa teda Vianočná nálada nejak zasekla. Teda ešte ku mne nedorazila. Dúfam že dorazí čoskoro, pretože ma mrzí, že všetci si zdobia stromčeky, byty a okná a my nič. Proste nejak u nás tá nálada chýba. Možno keď spustím nejaký film alebo pesničku sa ta nálada pomalý objaví, ale od kedy mám deti a zhon okolo Vianoc tak tá nálada je nejak nutená. Proste už to nie je ta detská radosť, pretože keď neumyjete okná, neupracete byt, nenazdobíte stromček, nekúpite darčeky a nepečiete perníky, tak Vás všetci idú ukameňovať. Predsa len som matka a už sa to od o mňa vyžaduje aby som aspoň deťom spravila Vianočnú náladu. Ale priznajme si to, deťom je sveta žiť. Žiaden zhon, stres, zdobenie, po ktorom budete upratovať týždeň, perníky, ktoré neviete piecť a často krát urobíte hokejové puky, okná ktorá sa nie dokonalo lesknú, zem ktorú povysávate ale o minútu je na nej spadnutá bomba zo smetiska a podobne. Proste od kedy mám deti, vnímam tento sviatok úplne inak. Mám rada ak vidím ich rozžiarené oči, ale koľko práce to dá si vôbec neuvedomujú. Lukaša ešte berie puberta a preto občas vytrúsi nejaké poznámky. Ale keď tak o tom píšem tak sa začínam tešiť a už mám plán na večer. Rozprávky o Vianociach mi snáď náladu zlepšia. 

AKO SI PRIVODZUJETE VIANOČNÚ NÁLADU? ČO SA VÁM PÁČI NA VIANOCIACH?













You Might Also Like

1 comments

  1. Nejhezčí vánoční nálady jsem měla, když jsem ještě věřila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe