CORSET FOR AUTUMN

novembra 02, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.


Milujem trendy, ale to už určite viete. No a veľkým hitom v amerike sú práve korzety aj na jeseň. Ja osobne som nejak korzety nevyhľadávala, našla som až jeden kvetinkový v sekáči, no a tento čo vidíte vlastne nie je korzet. Je to top, ktorý mi dala Majka, moja skvelá a talentovaná fotografka. Ako však môžete vidieť tak som spodnú sukňu z topu, zastrčila do hora a spravila krásny pepitový korzet, ktorý vyzerá skvelo s touto predĺženou košeľou. Podľa mňa to vyzerá skvelo aj na jeseň. Pri fotení mi nebola ani tak zima, pretože som to skombinovala so silonkami, ktoré boli trochu hrubšie, baker čiapka, vysoké čižmy a klasická kabelka na štýl Chanel. 

Tento trend sa skvelo hodí pre nás ženy, ktoré máme menšie poprsie, pretože to krásne ukáže aspoň krivky a krásnu siluetu. Ak by Vám bola ešte však zima, tak pod samotné silonky si vezmite termo punčochy v telovej farbe a samozrejme kabát či bundu. Mne sa to však takto veľmi páči a som rada že korzet sa dostal aj do jesenných trendov. 


MÁTE NEJAKÝ KORZET? NOSÍTE HO LEN V LETE ALEBO AJ TAKTO V JESENI?

OOTD: SHIRT: BONPRIX

HAT: LONDON

BOOTS: OBUJTO

BAG: SECONDHAND













You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe