JESENÝ NETRADIČNÝ TRENCH COAT

novembra 16, 2022



 Ahojte Glam rodinka. 

My máme november, ale vďaka počasiu mám pocit že je september a že občas sa nachádzam v mojom milovanom Londýne. Prečo? No preto, pretože v anglicku nie je tuhá zima, je tam skôr daždivé počasie a to máme občas aj my tuna. Zatiaľ čo pominule roky som nosila bomber bundu, rifľovky a hrubé páperové bundy, tak tento rok som si veľmi zamilovala kabáty a trench coaty. No a vy tento trench coat vlastne už poznáte, pretože som ho fotila už niekoľko rokov dozadu, ale aby ste nezabudli na neho a nato aký krásny je, tak ho tu máte znova. V posledných dňoch keď idem do mesta tak nenosím nič iné len túto kombináciu a každý mi ju chváli. Teda hlavne trench coat ale aj čižmy. Pripadám si v ňom ako tajná agentka, aj keď sa snažím vyzerať skôr ako elegantná Parížanka. Niekoľko ľudí sa ma pýtalo odkiaľ je a ked som im povedala že zo sekáča, tak ostali prekvapení. Takže dievčatá horsa do sekáčov na kabátové a trench coat úlovky. 

MÁTE AJ SVOJ OBĽÚBENÝ KÚSOK NA JESEŇ? AKO BY STE SKOMBINOVALI TENTO NETRADIČNÝ TRENCH COAT?  








You Might Also Like

2 comments

  1. Moc ti sluší :) vůbec bych neřekla, že je ze sekáče!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá moc hezky, já bych ho sice měla hned špinavý, ale líbí se mi. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe