GUMENÉ ČIŽMY

novembra 10, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 

Tí ktorí ma sledujete dlhšie tak viete že nesledujem veľmi český a slovenský rybník ( tým myslím influencerky a blogerky ), ale natrafila som na češku, ktorá žije v anglicku a jej štýl ma veľmi oslovil. Jedno čo ma zaujalo je jej kombinácia, gumených čižiem s rôznymi kúskami, farbami a vznikli s toho rôzne štýly. Všetko však vyzeralo veľmi elegantne a ležérne. Proste vedeli by ste tie outfity nosiť kam koľvek. No a potom sa zrazu po celom instagrame začali objavovať outfity práve s týmito čižmami. Preto som mega ale že mega rada že tiež takéto gumené čižmy mám. Predsa len sa dajú pekne skombinovať zo všetkým a navyše je jeseň a môže pršať hoci kedy. 

No a dnešný výber teda súvisel s inšpiráciou od tejto dievčiny, spolu s týmito čižmami. Ako podobný outfit môžete vidieť na mnohých instagramových účtoch ale môj je iný. A hneď prezradím v čom. Šaty si určite pamätáte s nedávneho príspevku o kabáte. Hoc to tam nebolo vidno ale šaty majú len krátke rukávy, preto som rozmýšľala ako to navrstviť aby mi nebola zima. Nakoniec som vzala klasickú bielu košeľu, dala ju na vrch a zapla ju len do polky a polku zas zohla. Skrátka išlo mi len o to aby rukávy boli dlhé. Nato som dala tento sveter bez rukávov. A bolo to. Trendy šaty s pletenou vestou bol na svete. K tomu moje obľúbené silonky, gumené čižmy, kabelka zo shein a moja obľúbená baretka. No a už máme na svete jeden trendy outfit, ktorý hrozne fičí medzi ľudmi v anglicku. Len s tým rozdielom že ja som stále na slovensku. 

Čo hovoríte na moje vrstvenie? Napadlo by Vás niečo podobné aby ste nezamrzli?

OOTD: BARETTE: BAZOS

BAG: SHEIN

SWEATER: LONDON

SHIRT: SECOND HAND

DRESS: ERIKA

BOOTS: MIA










You Might Also Like

2 comments

  1. Pristane ti to! Po čižmách sa odvažujem siahnuť už dlhšie, ale netuším, či by to bol kúsok pre mňa. Tieto sú však rozhodne krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych neměla odvahu na to, si vzít takto světlý outfit - jsem vždycky jak můra, preferuji černou. :D Každopádně to vypadá krásně a moc ti to sluší, hlavně ty boty. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe