AKO SKOMBINOVAŤ | KOŽUCH

marca 18, 2018



Dnes u nás nasnežilo, znova. A tak som sa rozhodla že pre Vás pripravím článok o tom ako nakombinovať kožuch, ktorý Vás v tejto zime zahreje. Ja sama mám kožuch, samozrejme že nie pravý. No a keďže sa kvôli bruchu do ničoho poriadne nezmestím tak aspoň môj kožúštek ma zahreje a poteší.
Vybrala som pre Vás 4 outfity, ktoré môžete nosiť do práce, párty, nejakú oslavu a aj bežne vonku. Všetky outfity som vybrala tak aby si vybrala každá žena. Či už tá ktorá miluje eleganciu, šport alebo ide na oslavu.
Dúfam teda že si vyberiete ten svoj.

#1 1. body 2. klobúk 3. nohavice 4. čižmy 5. choker náhrdelník 6.kabelka | #2 1. sveter 2. čiapka 3.ruksak 4. jeansy 5.topánky | #3 1. náušnice 2. šaty 3. kabelka 4. topánky | #4 1. body 2. mikina 3. ruksak 4. jeansy 5. botasky

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe