TODAY LOOK | TURQUOISE GLAM MAKEUP

marca 17, 2018



Zase si poviete že som sa zbláznila ale keď som si pratala šuflík a natrafila na tieto krásne trblietky tak som hneď vedela že ich musím nejako využiť. Hľadala som aj nejaké tie inšpirácie na pintereste ale nič ma neoslovilo. Až som si potom spomenula na tie moje krásne tyrkysové tiene od Makeup Revolution a hneď som vedela že musím to nejak skombinovať.



 Prvý look som zvolila taký aby sa hodil na ples, párty a večer, no a druhý na taký makeup na fotenie alebo len pre video.


 Viem že ten druhý look nebude pre každého a tak aby som potešila aj jemné a romantické duše tak som vytvorila ten prvý jednoduchý Glam look. Pár trbielok spôsobilo to že je to elegantné a veľa zase že je to extravagantné ako ja.


 Ktorý look sa Vám páči viac?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe