MAKEUP REVOLUTION | PÚDER AKO HRDZA A LÍCENKA AKO LUPENE RÚŽI

marca 30, 2018



Určite každý pozná rozprávku o Snehulienke. Dievča krásne s čiernymi vlasmi ako uhlie, s bledou tvárou ako sneh, červenými perami ako krv, líčka ružové ako lupene rúži. O mne toto hovorili keď som mala čierne vlasy, pretože som bola veľmi bledá. Ale vždy som chcela byť tak krásna ako ona. Hlavne som chcela mať tie ružové líčka ako ona.



Až do nedávna som však nevedela ako nato. Ako a kde môžem nájsť krásnu farbu na líčka aby vyzerali zdravé a ružové. Neviem či vesmír počul moje prosby ale vo vianočnou stromčeku od Makeup Revolution som si našla krásnu ružový farbu na líčka v tyčinke, ktorú stačí naniesť naozaj málo a vaše líčka ožijú a naberú krásnu ružovkastú farbu. Stačí naozaj málo, pretože ak to preženiete tak potom skončíte ako marfuša, a to asi nikto nechce. Dá sa ľahko zapracovať s prstami, štetcom ale aj hubkou.


No a druhú vec ktorú tu dnes mám už nie je tak rozprávková ako farba na líčka. Je to tekutý púder, ktorý mi skôr príde ako starý, skazený produkt než niečo nové. Aj keď som v živote ešte nemala nič takéto tekuté, toto určite nemá tak vyzerať. Beriem že je to tekuté že sa to ma liať ako voda, ale tá farba. Nikto na svete určite nemá tvár vo farbe hrdzi. Aspoň ja som sa takým človekom nestretla. Aj keď sa príjemne nanáša, zapracuje ale farba je otrasná. Čo už aj takéto veci sa musia stať. Snáď keby som mala môj odtieň tak by som mohla byť aj krásna snehulienka s hebkou pleťou vďaka tomuto púdru.



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe