MAKEUP REVOLUTION | KOREKTORY A LÍCENKY

marca 31, 2018



Každá vizážistka hľadá top produkty pre svoje zákazníčky aby boli spokojné a vždy sa k nej vrátili. Ja som ani top produkty nehľadala ale prišli ku mne samé. No samé ako samé, boli v stromčeku od Makeup Revolution.
Už ste možno aj unavený s toho že tu pridávam neustále recenzie len na produkty od tejto značky ale keď ich je tak veľa a väčšina je tak skvelá že sa musím s vami podeliť o tieto maličkosti, aby ste aj vy vedeli že ak niečo hľadáte tak to môžete nájsť priamo aj u tejto značky.


 No a výnimkou nebudú ani tieto 3 paletky. V prvej sú krémové korektory, ktoré ja osobne zbožňujem, pretože mi viac vyhovujú ako tie púdrové a ešte si môžem namiešať aj odtieň ktorý chcem ja, zatiaľ čo pri púdrových sa to veľmi nedá. V tejto paletke sa nachádza 8 krémových korektorov, ktoré sú svetlé čo mne osobne vyhovuje keďže som bledá. Ľahko sa nanášajú a ešte ľahšie aj zapracujú do pleti. Skúšala som ich naniesť so štetcom aj beauty blendrom a nebol žiaden problém. Sú to korektory skôr na takú suchú pokožku, pretože na pleti zanechajú krásny mastný film. Takže ak máte suchú pokožku môžete očakávať že tieto korektory sú presne pre Vás.



Ako ďalšiu paletku tu máme púdrové korektory, ktorá je skôr vhodná na takú mastnejšiu pleť. Máte tam aj highlighter a tak Vám naozaj stačí dať túto paletku len do kabelky a všetko máte zo sebou. Korektory sú pekné púdrové, veľmi sa neprášia ale pritom sú dobre pigmentované. S tmavšími však musíte byť opatrné lebo sú až príliš tmavé a silno pigmentované.



No a ako poslednú tu máme paletku líceniek v krásnej ružovej farbe ako barbie. Samozrejme že tam nájdete aj highlighter v krásnej ružovej farbe. Tie krásne ružové farbičky sú v púdrovej konzistencii a ľahko sa nanášajú a sú krásne pigmentované. Na pleti vyzerajú krásne a rozžiaria vašu pleť, dodajú jej zdravý, ružovkastí nádych.


Teraz je už len na Vás ako sa rozhodnete, čo si zaobstaráte a čo Vám prinesie radosť alebo čo potrebujete. Vkľude mi napíšte dole do komentárov či niečo s toho máte, ako ste spokojné a či by ste niečo s toho chceli.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe