MAKEUP MODRÁ LAGÚNA

marca 02, 2018



Od čias kedy som objavila farby som sa nejak zamilovala do modrej. Možno to bude čudné ale nikdy som nemala až tak rada ružovú. Nikdy som nebola dievčatko, ktoré milovalo ružové vecičky, šatičky a ani nič ružové. Samozrejme že keď bola doma Scene stylu tak som inklinovala k ružovej ale potom nejak nastal čas a ja som sa zamilovala do modrej. Až tak veľmi že som mala modré steny, modré oblečenie a všetko skrátka modré. A nejak sa ta láska preniesla až do toho obdobia.


Dnes som skúsila modrú milujem túto farbu ale ako makeup som to vždy pokašľala a spravila s toho skôr monokľový efekt Ale dnes sa mi to podarilo
Možno je to tak preto lebo mám 3 chlapcov a samozrejme že každý chalanom prisudzuje modrú. Ja nie som však ten tip matky, ktorý oblieka svoje deti len do modrej, má modrú výbavu alebo také niečo. Ale modrá je proste moja farba. A tak po mnohých pokusoch ako s modrej vykúzliť glam líčenie namiesto monokľového makeupu som dala toto krásne líčenie.



 Dosť som sa s tým nababrala lebo nie som žiadna expertka a ani to netvrdím ale proste makeup je forma kde sa môžem vyblázniť, teda okrem módy.


Takže dúfam že sa Vám toto líčenie páči, pretože mne hrozne. A samozrejme že počítam s tým že toto líčenie nie je pre každého, že nie každému sa páči modrá, ale kritiku si nechajte pre seba.


POUŽITÉ PRODUKTY

OČI

  • Podkladová báza –  Milani
  • Riasenka – Maybelline The Colossal Volum
  • Paletka očných tieňov – Makeup Revolution Mermaids vs Unicorns
  • Paletka očných tieňov – Juli Rose
  • Makeup Revolution – Hot Smoked
  • Biela ceruzka – Nyx Cosmetics
  • Kayalová ceruzka –  Avon

OBOČIE

  • Brow Pomade –  Makeup Revolution

PLEŤ

  • Podkladová báza –  Milani Prime Light
  • Makeup – Milani
  • Konturovacia paletka – Makeup Revolution Cream Contoure
  • Púder – L.A GIRL PRO POWDER
  • Lícenka –  Milani
  • Highlighter –  Makeup Revolution Powder Contoure

PERY

  • Rúž –  Nyx Cosmetics Lingerie 02

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe