MAKEUP REVOLUTION KOREKTOR A HIGHLIGHTER

marca 26, 2018



Keď som chodila do školy, tak sme líčenie brali len tématický.  Písali sme do zošitov čo kde patrí, čo znamená highlighter a čo korektor. Kde patrí svetlý korektor a kde zase tmavší. Čo robiť keď chceme svoje nedostatky skryť a svoje prednosti zase zvýrazniť.
Možno až v poslednom ročníku, v druhom polroku keď prišla k nám úžasná majsterka nám ukázala čo to v skutočnosti makeup znamená. Ako vyzerá korektor a ako ho použiť v praxi. Ale jedine čo nám ostalo po škole bolo buď sa vzdelávať sama alebo sa vydať inou cestou. A tak som sa vydala kľukatou cestou a to preto lebo aj som sa sama učila aj som doslovne nato kašľala. Takže moje poznatky za tie roky čo som zo školy sú celkom fajn ale ťažko sa mi dávajú do praxe. A preto som nesmierne rada keď si môžem pozrieť nejaký makeup tutorial a skúšať ho na sebe.



 A preto som bola veľmi rada keď mi vo vianočnom stromčeku od Makeup Revolution prišiel tento krásny korektor a highlighter v tyčinke. Spočiatku som mala obavy ako to budem nanášať, akú to bude mať výdrž a čo pigmentácia. Ale prišla som nato že ak to správne nanesiete, zafixujete tak vám to vydrží aj celú noc.

 Obe tieto krásne produkty sú v krásnych čiernych krabičkach čo sa mne osobne páči, lebo ak ma sledujete už dlhšie tak viete že sa mi páči čierna a v kombinácii zo zlatou či medenou sú proste nádherné. Tak isto ich obal je krásny čierny zo zlatými písmenkami, ktoré sa krásne lesknú ak na nich zasvieti slnko.


Ich konzistencia je tuhá ale dajú sa krásne rozotrieť a zapracovať do pokožky pomocou štetca, hubky aj prstov. Pigmentácia pri korektore je veľmi silná takže musíte dávať pozor na to aké množstvo nanášate. Highliteru môžete použiť trochu viac lebo tá pigmentácia je už o niečo slabšia. Ale ak máte radi jemný lesk tak to bude presne pre Vás.
Ak teda hľadáte korektor a highlighter v tyčinke určite siahnite po týchto krásnych tyčinkách.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe