KUČERAVÉ VLASY POMOCOU ŠPAJLI

februára 12, 2018



Vždy som túžila mať kučeravé vlasy. Hlavne preto lebo moje sestry a brat tie kučery mali a ja nie. Teda dve sestry majú čisto afro kučery alebo tie černoské a ďalšia sestra s bratom majú jemné kučery. Všetci 4 zdedili vlasy po ocovi len ja jediná som zdedila rovné rezanky po mame. Vždy som si ich natáčala či už kulmou alebo žehličkou, dokonca som rozmýšľala nad jemnou trvalou, ale keď som videla ako dopadla mama tak som od toho upustila. Ale dnes poznám pár techník ako si vytvoriť kučery len tak na deň alebo dva. Proste na toľko na koľko sa cítim alebo ako na kučery keď chcem trochu bláznivé fotky. A ak aj vy chcete vedieť ako na takéto divoké afro tak si pozrite video a dole do komentárov mi dajte vedieť či by ste to teda skúsili alebo nie.
majte sa krásne


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe