NABLA

februára 19, 2018



Poznáte značku NABLA? Na našom trhu nevystupuje ešte dlho a je to skôr dekoratívna kozmetika, ktorá je o niečo drahšia ale iné značka ale stoja proste zato.



 Ja som si objednala 3 tiene od tejto značky zo stránky krasotika.sk . Ako hovorím je to drahšia značka a jeden tieň stojí 6,32€, čo je pomerne veľa za malinky okrúhly tieň z gramážou 12 m.


 Ale naozaj stojí zato. Obal je krásny čierny a na vrchu ma priesvitný plast aby ste videli aký odtieň to je. Ja mám modrý s názvom ETERNITY, niečo ako bordový s odleskami do zlata s názvom GRENADINE a posledný mi prišiel len v obyčajnom papierovom obale, pretože sa dáva do toho magnetického obalu a ten je tiež nejaký bordový a volá sa REFILL.



Tiene sa vôbec neprášia čo som ostala prekvapená, lebo som si myslela že aspoň trošku sa zaprášia ale nič. No a pigmentácia je naozaj úžasná. Stačilo mi raz potiahnuť po tieni a naniesť a tá farba proste ostala taká sýta a krásna ako v obale. Takže za tú cenu to aj stojí.


Záver mojej recenzie je že tieto tiene sú úžasné a pigmentované.

majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe