MAKEUP REVOLUTION ACID BRIGHTS

februára 20, 2018



Už od mala som milovala neónové farby. Pamätám si že som si počas puberty maľovala nechty zo zvýrazňovačmi. Určite som to nerobila sama. Len sa priznajte. Ktorá z Vás si ich maľovala tiež lebo sa Vám proste tie farby páčili? Ja som si maľovala hlavne z ružovým a zeleným. Potom keď som zase objavila farby na vlasy tak som si raz nastriekala vlasy s ružovým sprejom, ktorý bol taký istý neónový ako tie zvýrazňovače.
No a keď som zrazu videla túto paletku kde sú farby úplne ako tie zvýrazňovače tak som si spomenula na pubertu a proste som túto paletku musela mať. Kúsok mojej puberty proste niekto vložil do paletky a ja ju mám konečne doma.
Túto paletku som si objednala zo stránky PinkPanda.sk, a je to presnejšie od značky Makeup Revolution a volá sa Acid Brights.




Páčia sa mi tieto paletky, kde máte obal čierny ale na vrchu je priesvitný plast cez ktorý vidíte farby. V tejto paletke sa nachádza 12 farieb, ktoré sú neskutočne pigmentované a výrazné. Ako môžete vidieť tak žltá je úplne ako zvýrazňovač, tak isto zelená ale aj iné farby. Neprášia sa veľmi takže sa nemusíte báť že neónové farby budete mať všade. Je jasné že ako správna paletka od Makeup Revolution tu nesmú chýbať aj farby z glitrami. Takže táto paletka je vhodná pre odvážne ženy ale aj elegantné dámy.




Moje hodnotenie je ak chcete mať nejaké bláznivé neónové farby tak si ju rozhodne kúpte, experimentujte a spomínajte na pubertu.




mjate sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe