MAYBELLINE SENSATIONAL LINER – MOJE PRVÉ DOJMY #2

februára 16, 2018



Vždy som chcela linku, vďaka ktorej by som si za jednu minútu nakreslila krásnu, dlhú a nie veľmi tenkú linku. Lenže do teraz som nenatrafila na žiadnu a tak som siahla po linke, ktorú milujú ženy v amerike, česku a slovensku a myslela som si že keď ju už tak chvália tak asi bude natom niečo pravdy.


Vraj je krásne čierna, ľahko sa s ňou kreslí a nerozmazáva sa. Ale moje sklamanie prišlo hneď po otvorení. Ako dobre aj ten tvar mi bol nejaký divný ale to len preto lebo som v živote nemala ani takýto štetec na linky, pritom takýto štetec používa asi polovica youtuberiek a blogeriek v amerike. Lenže ja som sa proste k nemu nedostala a ani som po ňom nebažila. Ale bol čas aby som si aj ja zaobstarala nejakú takú podivnú linku a skúsila to s ňou.


A ako teda dopadol môj prvý dojem sa dozviete vo videu.


 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe