MAKEUP REVOLUTION NEW – TRALS VS NEUTRALS

februára 19, 2018



Aj keď je tohto ročnou farbou fialová, tak ako si tak všímam makeupu vládne červená, bordová a orandžová. Ale tento ošiaľ nastal až na Vianoce. Ono je to pochopiteľné keďže Santa Claus má červený oblek ako náš Mikuláš. Ale aj jeseň je v týchto farbách. Je pravda že niektoré makeup tutoriály na jeseň boli v týchto farbách ale proste ošiaľ nastal až po Vianociach.
A ja som tomu ošiaľu bohužiaľ prepadla, lenže prepadla som tomu až tak že som si na objednávala plno paletiek, rúžov a kde čoho v bordovej a červenej farbe. Lenže sa mi to vypomstilo. Teda až na jednu paletku, ktorú Vám tu dnes predstavím.


 Je to krásna paletka od značky Makeup Revolution s názvom New-Trals vs Neutrals a objednala som si z Notino.sk kde stála 8,90€. Veľmi som chcela túto paletku a nemali ju nikde okrem Notina takže som zvolila túto alternatívu.


 Paletka je zabalená v krásnej čiernej krabičke so zlatým písmom. Milujem tieto paletky lebo sú v krásnom minimalistickom ale pritom luxusnom štýle. Obal paletky je tak isto krásny čierny a matný.



Čo sa týka farieb tak sú naozaj nádherné. Svetlé farby sú matné ale aj lesklé. A tmavé sú matné a niektoré majú v sebe glitre. S touto paletkou vykúzlite krásne večerné líčenie, buď v matnej kombinácii alebo pridáte trochu lesku a budete vyzerať elegantne. Naozaj s touto paletkou môžete vyčarovať aj jemné denné líčenie s trochou šmrncu. Svetlé odtiene nie sú až tak veľmi pigmentované ale zato tmavé sú úžasné. Samozrejme že tie lesklé sú pigmentované v rámci možnosti ale ich pigmentáciu môžete zvýrazniť ak si na štetec nastriekate trochu fixačného spreju. Bordová farba je krásne bordová, no pre mňa až príliš, potom tu je slabo červená a tá je presne ako pre mňa.



Takže ak chcete tiene kde nájdete bordovú, červenú, metalickú ružovú, hnedú ale aj tmavo hnedú s červenými glitrami tak si ju určite zaobstarajte.
majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe