MAKEUP PODĽA LINDA HALLBERG

februára 28, 2018



Páči sa Vám nejaká youtuberka alebo teda jej práca natoľko že ste skúšali nejaký makeup podľa nej? Ja teda áno. Mám viac takýchto obľúbených youtuberiek a makeup artistiek ale ona je proste číslo jedna. Je extravagantná, nebojí sa kombinovať, vytvára doslovne umelecké diela z makeupu.



 Nie každému sa môže proste páčiť jej štýl ale mne pripomína mňa, pretože ja milujem extravaganciu ako ona. A tak som včera zabrúzdala na jej instagram a blog a našla jedno neuveriteľné líčenie, ktorým som sa inšpirovala a skúšala ho.



 Nie je to nič zložité, preto to nebolo veľmi ťažké napodobniť. Stačilo pár odtieňov hnedej a do kútika trochu modrej. K tomu ešte hnedo bledé pery a bolo to. Naozaj nič zložité ale pritom tak nezvyčajné a extravagantné. A pre mňa úplne úžasné a myslím si že sa mi podarilo na jednotku.


POUŽITÉ PRODUKTY

OČI

  • Podkladová báza –  Milani
  • Riasenka – Maybelline The Colossal Volum
  • Paletka očných tieňov – Makeup Revolution Mermaids vs Unicorns
  • Paletka očných tieňov – L. A GIRL NUDES
  • Paletka očných tieňov –  Iconic Dreams

OBOČIE

  • Brow Pomade –  Makeup Revolution

PLEŤ

  • Podkladová báza –  Milani Prime Light
  • Makeup – Milani 00A
  • Konturovacia paletka – Makeup Revolution Cream Contoure
  • Púder – L.A GIRL PRO POWDER
  • Lícenka –  Milani
  • Highlighter –  Makeup Revolution Powder Contoure

PERY

  • Rúž –  Astor Kate 40

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe