AKO SI VYBRAŤ SPRÁVNY TRENCH COAT?

októbra 17, 2022




Ahojte Glam rodinka. 

Na jeseň tvorí základ šatníka poriadny trench coat, no a keďže ja som žiaden poriadny nemala, pretože mám samé kabáty tak som si v rámci spolupráce z Bonprixom vybrala tento krásny trench coat, vo vojenskej farbe. Viem že to nie je klasická farba, pretože väčšina žien si vyberá čierny, béžový, či dokonca v camel farbe ale mne osobne sa veľmi zapáčila táto farba, pretože viem že málo ktorá žena si ju vyberie. No v dnešnom článku by som sa chcela zamerať aj nato ako nám takýto trench coat pomôže vyzerať chudšie či dokonca vyššie. 

FARBY

Ak si neviete vybrať z farieb, tak sa zamerajte na svoj šatník. Pozrite si aké farby v ňom prevládajú. Či sú to skôr teplé alebo zimné a podľa toho vyberte. Alebo ak si neviete rady tak skúste klasické pieskové, camel, béžové, čierne či sivé. Proste taká tá klasika, ktorá sa hodí ku všetkému. Ak však chcete trochu vyčnievať z davu, tak môžete siahnúť po bielom, červenom, námornicky modrom, či vojenskej ako som to spravila ja. Tieto farby sa trošku horšie kombinujú ale zato môžu oživiť celý outfit a Vás rozžiariť. 

SPRÁVNA DĹŽKA

Ak ste vyššieho vzrastu než je 160cm tak vy si prakticky môžete dovoliť hoc akú. Ak sa však chcete ešte trochu opticky predĺžiť tak siahnite po trench coate, ktorý siaha do polovičky lýtok, pretože ak by ste zvolili dlhší môže sa stať že budete vyzerať nižšie než v skutočnosti ste. Ak si však aj tak vyberiete dlhší trench coat tak siahnite po opätkoch, poprípade si ho nezapínajte a nechajte ho voľný, ako je to teraz trendy. 

Ak ste však nižšie tak voľte trench coaty, ktoré sú pod zadok zhruba do pol stehien, poprípade pod kolená. Dlhšie trench coaty Vás zbytočne ešte skrátia. A v tomto prípade Vám nepomôžu ani opätky. 

Ak máte väčší zadoček a boky ale ste nižšieho vzrastu tak zabudnite na krátke trench coaty, to radšej siahnite na tie, ktoré siahajú do pol kolien. Ak by ste si vybrali také, ktoré siahajú do pol stehien, zbytočne by ste si postavu rozšírili a upútali pozornosť na vaše proporcie. 

AKO ICH KOMBINOVAŤ 

Šaty alebo sukne 

Ako môžete vidieť tak ja som dnes zvolila krátke šaty, ku ktorým som vybrala čižmy, ktoré sú znakom jesene. Ku samotným trench coatom sa hodia však hoc aké šaty, či sukne. Všetko záleží od vašej postavy, príležitosti kde si ho beriete alebo aj ako chcete pôsobiť. 

Nohavice

Najjednoduchšie sú jeansy nie však mom jeansy, či boyfriend jeansy. Voľte skôr skinny jeans, alebo jeansy s vyšším pásom, ktoré budú rovné. Potom sú tu elegantné nohavice, ktoré si dole podkašete, doplníte o mokasíny, klobúk a crossbody bag, no a outfit je na svete. Môžete si vybrať aj klasické tepláky alebo tepláky s gumičkou okolo lýtka. Vytvoríte veľmi pohodlný outfit, vhodný na cestovanie, prechádzku po meste, či nákupy. Budete v pohodlí a pritom štýlovo oblečená. 3/4 či shortky sú tiež vítané. V 3/4 v správnej kombinácii budete vyzerať elegantne ale aj vážne, preto ak pracujete niekde na vyšších pozíciach tak siahnite po takýchto nohaviciach. No a shortky Vám krásne predĺžia nohy a celkovo postavu. Veľkým trendom sú momentálne shortky so zlatými detailami, koženkové či vyšším pásom. 


TRENDY

Ak milujete trendy ako ja, tak Vám určite neuniklo že momentálne sú veľkou obľubou práve koženkové trench coaty. Pre niekoho vyzerajú lacno, pre niekoho elegantne, pre niekoho zase surovo ale pri správnej kombinácii môžete vyzerať sexi a žiadane. Ak by som si mala vybrať tak určite by som nesiahla na dĺhe trench coaty, ktoré skutočne vyzerajú lacno. Skôr by som volila niečo kratšie, s opaskom a v neutrálnej farbe. Takto ho môžete skombinovať s rifľami, či sukňou alebo šatmi. Na pintereste som zahliadla veľmi krásny outfit, kde mala slečna trench coat v krátkej verzii v karamelovej farbe, s plysovanou koženkovou sukňou červenej farby, k tomu čižmy, veľká kabelka a dáždnik. Vyzeralo to veľmi sviežo, zaujímavo a vôbec nie zle. 



MÁTE AJ VY SVOJ TRENCH COAT? STE SKOR ZA KLASIKU ALEBO AJ SIAHNETE AJ PO NETRADIČNOM? 

OOTD: BARETTE: ANGLICKO
DRESSES: ERIKA
TRENCH COAT: BONPRIX
BOOTS: OBUJTO
BAG: SECOND HAND









You Might Also Like

1 comments

  1. Trench coat nemám, ale teď je jich v obchodech plno. Já jsem hodně sportovní typ, takže pro mě je už úspěch, že mám doma 2 kabáty. Ještě teda musím šatník doplnit botami a oblečením k nim. Z obchodů se mi nic moc nelíbilo, takže sáhnu zase po Shein a budu doufat, že mě to nezklame :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe