NEBOJÍM SA FARIEB

októbra 28, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 

Keď máte deti, tak neostáva Vám nič iné než počúvať detské pesničky, no a v jednej sa spieva : ,, pohnevali sa farby". A keď som sa začala nad tým zamýšľať tak mám pociť, že nepohnevali sa farby ale skôr ľudia. Presnejšie pohnevali sa ľudia na farby. Keď Vám sem pridám farebný outfit, tak väčšina z Vás mi napíše že ste skôr za neutrálne farby a to vidím aj vo svojom okolí. Každý sa zahaľuje len do čiernej, béžovej, bielej či sivej. Pritom keď sa zastavíme a zahľadíme sa vôkol seba, tak môžeme vidieť že svet je plný farieb. Na jar to začne všeliakými farbami kvetou, v lete to úplne prepukne, v jeseni prídu červená, žltá a oranžová no a v zime biela a sivá. No a keď už tak vnímate farby a ich čaro tak prečo to čaro nezapojiť do outfitov. Stačí farebná šatka, šál, čiapka, rukavice, či náušnice, hodinky alebo aj náhrdelník. Začnite pomaly a postupne a sami uvidíte ako sa Vám nálada zlepší. 

Nebojte sa že budete ako klaun. Ja som si už takúto urážku vypočula od mladých chalanov, keď som mala na sebe len rúžové nohavice a oranžový sveter. Pritom chalani boli zahalený do čierneho. Preto to pre mňa ani nebola urážka, pretože oni boli ponorený v tme zatiaľ čo ja som sa vyhúpla na slniečko. Zlepšila som im deň a možno ich aj pobavila. Pointa je však v tom že sa nemusíte báť farieb a ich kombinácii, pretože nikdy neviete komu tým zlepšíte deň. 

ZAČNETE NOSIŤ FARBY? ČO AKO PRVÉ SI VEZMETE FAREBNÉ? 

OOTD: JACKET:  BONPRIX

TROUSERS: SECOND HAND

BAG: SHEIN

SHOES: TOPANKOVO










You Might Also Like

2 comments

  1. Wau vyzerá to super a to pozadie je tiež pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta fialová a modrá k sobě perfektně pasují, moc dobře zvolené kombinace barev! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe