KDE KÚPITE ELEGANTNÉ VESTY?

októbra 12, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 

Ako vidíte tak som to dnes opäť struhla na farby, ako sa hovorí a pritom dnešný článok nebude o farbách. Ktoré ma sledujete dlhšie, tak viete že ja som za farby ale aj eleganciu. Proste elegantná žena mi príde viac príťažlivá než ženy oblečená v športovom. Samozrejme že na výlety, ihriská a prechádzky chodím aj ja športovo oblečená ale pri prechádzke mestom chcem vyzerať elegantne. No a keďže vesty sú veľkým hitom, trendom a must havom, tak som hľadala niečo aj elegantné, pretože už z Takka mám jednu páperovú krátku vestu, ktorú Vám tiež čoskoro ukážem. A našla som túto krásnu zelenú v Bonprixe. Dokonca je v nej úplne teplúčko, takže stačí len rolák, blúzka alebo tričko s dlhým rukávom. Je trochu ťažšia než tie páperové, ale skutočne hreje a vyzerá skvelo. Aj Vám sa dokonca páčila na instagrame keď som ju dala do story. Má veľmi krásnu farbu, ktorá s touto červenou mi pripomína Vianoce. Je veľmi ľahko kombinovateľná a hodí sa ku mnohým farbám. Určite by si ju zamilovali aj minimalistky, ale aj športové typy. Stačilo by nejaký rolák, jeansy, botasky, šiltovka a buď veľká kabelka do ruky alebo ruksak. Proste ideál pre všetky ženy. Dokonca aj tie ktoré vonku mrznú, pretože ja osobne mám problémy z hemoglobínom, neustále mrznem ale táto vesta ma tak zahriala, že aj to chladné počasie, ktoré vtedy bolo mi vôbec nevadilo. 


ČO VY A VESTY? MÁTE PÁPEROVÉ ALEBO ELEGANTNÉ Z LÁTKY? 


OOTD: HAT: ALIEXPRESS

VEST: BONPRIX

BLOUSES, TROUSES: SECOND HAND

BAG: ERIKA

SHOES: GATE










You Might Also Like

1 comments

  1. Já bych zvolila spíše béžovou nebo šedou barvu, ale jsem v tomto ohledu "konzerva" :D Vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe