JESENNÝ OBĽÚBENCI

októbra 24, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 


Tak konečne tu máme aj oficiálne jeseň, aj keď sa priznám že keď je teplo tak mám o tom pochybnosti. Predsa len si pamätám také tie jesene, kedy sme nosili svetre, bundy, rifľovky, či koženky, teplé šály, tenké rukavice a čiapky. Teraz tu máme však jeseň, kde si vkľude vezmem sukňu bez siloniek, sandálky, kabátik či sako, bez toho aby som si musela pod to ešte niečo dať. Čo môžete vidieť aj pri tomto looku. Skrátka obyčajné krátke sako pod ktorým okrem spodnej bielizne nemám nič, sukňa pod ktorou nie sú silonky a sandálky. Tento outfit vznikol spojením plisovanej sukni, ktorú milujem nosiť na jeseň a jar ešte viac než v lete, pretože je dlhá a ak máte gumičku tak si ju viete vytiahnúť alebo dokonca zohnúť tak aby ste s maxi mali midi. A pepito vzore, ktorý mám v spojení zo Chanelom. Ak si pozriete moje staré outfity tak môžete vidieť že v tomto vzore mám už snáď všetko. Teda okrem šiltovky, lodičiek, baker hat a košeli. Dúfam že pri pátraní v sekáčoch nájdem aj spomínané kúsky, keďže sako je priamo zo sekáču a tak isto aj sukňa. 

Celý tento outfit je takým mojím prejavením parížskeho a módneho vkusu, ktorý vo mne drieme. Elegancia v podaní sukne a pepito vzor v podaní Chanelu. Hoci už mám 32 rokov, tak tento štýl je veľmi dievčenský no zároveň ženský a elegantný. Páči sa mi to prepojenie bielej a čiernej, pretože biela pôsobí nevine ale čierna zase extravagantne a okázalo. 


P.S.: Ak chcete vedieť aké to je byť sama na 5 detí, tak ma nezabudnite sledovať na mojom youtube, kde pridávam každý týždeň vlog

AKO SA VÁM PÁČI TENTO LOOK? MÁTE RADI TAKÉTO DIEVČENSKÉ LOOKY?


OOTD: JACKET, SKIRT: SECOND HAND 
SHOES: ROUZIT
BAG: SHEIN
BOW: CCC

 









You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe