HOW TO WEAR TOP

októbra 10, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 


Vonku sa nám trošku ochladilo ale u nás bolo pár dní ešte babie leto a preto som vytiahla ďalší top z Bonprixu, ktorý som si vybrala v rámci spolupráce. No a keďže styling je moja vášeň, tak si dnes povieme niečo o takýchto topoch. Presne pôjde o topy na jedno ramienko. 

Tieto topy sú veľkým hitom, čo som zaznamenala hlavne v Británii a preto som ich nemohla ani ja prehľadnúť. Pár takýchto topov má aj moja obľúbená Laura. Ja som si teda zaobstarala čierny, béžový a tento zelený. Jedno čo však platí pri takýchto topoch je že sa nehodia všetkým a nie všetký ženy v nich budu vyzerať sexi. Predsa len jedno rameno odhalené úplne, na druhom ramienko pôsobí sexi. Odhaľujeme určitú časť tela, ktorá ako keby kričala ,,pobozkaj ma". 

Preto ženy, ktoré majú väčšie ramená, viac vypracované ako ostatné časti tela, by na tieto topy mali zabudnúť. Je to s toho dôvodu, že práve takéto ruky úputajú pozornosť a to popravde nepotrebujeme. Pri tomto type potrebujete upútať pozornosť inde. Ak si cez to dáte však sako, bundu, kabát alebo hoc aký prehoz, tak to môžete zachrániť. No tieto topy sú úplny top pre ženy s chudými ramenami, tenkými ručkami a výraznými kľúčnimi kosťami. 

K takýmto topom sa hodia obyčajné jeansy, v ktorých sa budete cítiť pohodle, preto sa hodia na nejaké eventy, párty, rande. Dlhé ale aj mini sukne, ktoré vytvoria ideálny outfit do práce, večeru, eventy. Či dokonca aj elegantné nohavice, v ktorých vytvoríte dojem že ste profesionálka. Všetko záleží od príležitosti kam si takýto top chcete vziať. 


MÁTE TAKÝTO TOP? ZAZNAMENALI STE TENTO TREND AJ U NÁS? 



OOTD: HAT, BOOTS, BAG: GATE
SKRIT: SECONDHAND 












You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe