WELCOME AUTUMN

októbra 26, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.


Ako si uživate túto jeseň? My to celkom zvládame v pohode. Aj keď sme ju celkom dobre nezačali, pretože v septmebri bol Olik doma, potom chodil do škôlky asi tak týždeň a opäť bol 2 týždne doma. Nechápem ako sa na neho zrazu všetko lepí, keď donedávna mi spal holí, bol chorý raz za rok a nikdy sme žiadne problémy nemali. Hoc chalani chodili do školy, boli chorí, mali sme covid atď tak jeho nejak veľké choroby obchádzali, od kedy sme v 7 mesiacoch neskončili v nemocnici zo zápalom pľúc. Od vtedy sa pekne držal a veľké choroby nechytil, aj keď ich mali chalani. Je to pre mňa nezvyk že chodí do škôlky a je chorý. Ale aj tak veľa s ním chodím von, aby si začal pomaly zvykať na chladnejšie počasie. Vonku je mu často zima ale v noci mi spí pri otvorenej vetračke, pretože sa inak prehadzuje celý spotený. Čo je však nové, je to že nosí pyžamku. Ako spomínam vyššie tak vždy spal holý a odrazu chce pyžamku. Samozrejme že som ho nato pripravila a dohovorila mu, pretože v škôlke spať holý nemôže takže sa musel naučiť doma spať v pyžamke. Možno aj preto sa budí spotený, keď nie je vetračka otvorená. Problém je aj v tom že chalanom je zase zima, preto som im dala aj deky a našťastie sa už nebudí toľko v noci. Amka je tiež už týždeň zakašľaná ale našťastie vďaka calciovému sirupu ju to už prechádza. Takže naša jeseň nezačala veľmi sľubne, pretože som si myslela že budeme chodiť na gaštany, čo ste mohli vidieť aj vo vlogoch, a že si potom budeme robiť panáčikov či zvieratká, alebo aj púšťať šarkana. No namiesto toho som bola každý týždeň s niekym iným u lekárky. Tak snáď sa vy máte lepšie a verím že ste do jesene skočili lepšie než my. 


AKO TRÁVITE JESEŇ? ČO MILUJETE NA JESENI?

OOTD: COAT, TROUSERS: SECOND HAND
SHOES: KAMENNY OBCHOD
BAG: SHEIN
BARETTE: BAZOS












You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe